6 Ocak 2013 Pazar

Ben Hur 1959 T�rk�e Dublaj izle

Dil : T?rk?e Dublaj
Yap?m : 1959 - ABD
S?re : 3 saat 23 dakika
Y?netmen : William Wyler
IMDB Puan? : 8.2
Filmin Konusu : Judah Ben-Hur, MS 1. y?zy?l?n ba?lar?nda Kud?s'te ya?ayan ve t?ccarl?k yapan zengin bir Musevi prensidir. Eski arkada?? komutan Messala'yla kar??la?an Ben-Hur, ilk ba?ta birlikte vakit ge?irmekten keyif alsa da zamanla Messela'yla fikir ?at??mas? ya?ar. ?kisi de farkl? siyasi d???ncelere sahiptir. Bir kar??lama t?reni s?ras?nda Ben-Hur'un evinden d??en bir kiremit ba??na i? a?ar. Messala, onun su?suz oldu?unu bildi?i halde Judah'? gemi tayfal???na s?rg?n eder. Annesi ve k?zkarde?ini de hapse att?r?r. Ben-Hur art?k geri d?nmek ve intikam almak i?in yemin etmi?tir.
Etiketler : Ben Hur izle, Ben Hur full izle, Ben Hur T?rk?e Dublaj izle, Ben Hur tek par?a izle, Ben Hur filmi full izle, Ben Hur 1959 izle]]>

Filmi izlemek icin tikla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder